Wednesday 8 July 2009

Lambaian Wales

Setelah selesai family day ..barulah aku boleh ajak en abang berbincang semula untuk pergi vacation merelakskan diri. Teringat kawan-kawan Balfour mengajak ke perkhemahan musim panas di Wales. aku pun tak pernah sampai lagi ke wales..so inilah peluang yang ada untuk ke sana . Alhamdulillah ..En abang setuju + tambahan satu malam untuk aku menunaikan hasrat nak lihat keindahan Snowdonia ( thanks en abang yang mengconsider ajakan ku ini ke snowdon).



*all photos of Snowdonia from google image*

Salah satu sebab nak ajak en abang ke Snowdon ialah nak naik keretapi berasap tu sambil mengelilingi gunung tertinggi di UK..ha ha .jakun nya.

Jom kawan-kawan..kita gi Wales .Kami dah daftar perkhemahan ni . InsyaAllah tak der aral melintang ..kami sampai ke sana jua . mungkin agak lewat sedikit sbb en abang kerja ptg jumaat itu. Bagi yang berminat , penyertaan masih dibuka . Jom..ramai-ramai kita gi ..boleh berkenal-kenalan antara satu sama lain. Ni link dia...terbuka untuk semua malaysian yang tinggal kat UK

http://perkemasmsm.wordpress.com/

Nampak cantek tempat ini ...apatah lagi en abang suka memancing . Hujung minggu ni pon en abang akan ke Wales(tapi aku tak ikut..) bersama kawan-kawannya untuk ekspidisi memancing.

Few gambo yang membuat kan hati nak ke Pembrokshire..



*all photos from google image*

Dan untuk kaki pancing..insyaAllah Pembrokshire adalah salah satu destinasinya...


*All photos from google image*


Ok..semoga urusan dipermudahkan oleh Allah.

tata

p/s :Ehemm..En abang , tiket balik Malaysia belum beli lagik...silalah beli yer..;)
Good Luck to En abang yang tengah tungkus lumus nak siapkan report.

4 comments:

Md Khalid said...

Hi Dear,
It is your very good attempt but, unfortunately I could not understand due to this language is unknown to me. Any way many thanks for your nice intention.

mamajannah said...

salam...
su sy debar2 nak tunggu 30 Julai..
hehehe..tq sebab mendaftar..:)

anon suria said...

mula-mula ingat tak jadik gi. lps family day..dah relaks relaks..barulah usha saari. alhamdulilah..dia kata daftar jer lah. syukur.

Zaman Shah said...

wah..cantik-cantiknya pemandangan di sana ye.