Wednesday 21 October 2020

Hellooooo Mary Kay Fan! Essd Mahnon Suria Melaka

 salam semua...


lamaaa betul saya tidak berblog. ada ni ada...masih dalam cuti belajar untuk habiskan thesis phd saya. sambil tu saya masih Executive Senior Sales Director di Mary kay alhamdulillah.


 Sesekali jadi model di Rome italy..hi hi. Top Director Trip 2019.


Mungkin ada yg lupa saya? saya mahnon suria...boleh panggil saya anon atau suria. now saya dah buka studio di Cheng Melaka . so lebih mudah untuk customer saya nak try product mary kay for free. Training mary kay juga saya buat di studio..but now covid..saya banyak buat online training.






anda masih ragu ragu tentang mary kay? jom set appointment. boleh wassup saya di 017 6267065.  I can come to your house too. Beauty comes to you gitu..



banyak cerita nak share tapi mostly saya share di Fb saya....baru baru ni saya di invite mary kay company ke watch party seminar di kuala lumpur. Alhamdulillah..saya top 20 utk kategori court of sharing.




stay tuneeeee.....jumpa lagi semua ya. jom warga Melaka ramai ramai bermary kay. I am more than happy nak share peluang tentang kerjaya mary kay. saya pun buat part time jerk...but alhamdulillah dah banyak impian saya tercapai. feel free to contact ke okayyyy 017 6267065




sekian..

dari ku anon suria 21/10/2020

No comments: