Tuesday 19 December 2017

Mary Kay Passion in Melaka

Salam semua,

Alhamdulillah diam x diam dah 4 tahun saya bersama Mary Kay . Tahun 2017 saya sifatkan sebagai tahun kejayaan , banyak pencapaian saya perolehi di Mary Kay.

Cincin berlian..x pernah terfikir nak dapat. Court of sharing, Court of Personal sales dan Court of unit production.


Bermula dengan mendapat Pink Car Camry , kemudian  menjadi Senior Sales Director, saya terus mengorak langkah sebagai Executive Senior Sales Director.







Tahun ini juga tahun paling banyak saya mencapai Oversea trip bersama Mary Kay
*Director in the making, Singapore
* Dalian, China Seminar
* Vienna, Top Director Trip
* China - Japan Cruise Trip
* APRJR Hang Zhou China
* Nasional in the Making, Singapore.



Bestkan? semua trip MK adalah high class exclusive trip. Rewards yg amat berbaloi untuk pencapaian setahun.

Mary Kay tidak menjanji bulan dan bintang. Tapi Mary Kay menjanjikan income yang best jika kita passion membuat skincare class....share ttg product mk dan bantu wanita lain untuk mencapai impian. setiap org pasti ada impian. Mary kay mengajar saya bagaimana saya dapat capai impian melalui education mk yg mantap.

Jangan takut untuk mencuba. Jangan takut dikecam orang. Yang penting adalah diri kita....sejauh mana kita sanggup berusaha..organize masa untuk capai kejayaan.

Ingin menjadi seperti saya? yang asalnya hanya pengguna mary kay tapi siapa sangka mary kay banyak membantu kewangan saya..alhamdulillah. semuanya step by step. Jom...x salah untuk bertanya..saya boleh bantu anda...017 6267065. ESSD Suria, Melaka. ( eh mary Kay ada pencen tau )





Jom wanita wanita....saya nak sgt share bagaimana saya dapat semua ini disamping mencapai income yang stabil dalam mary kay. Do contact me ya.....love you all.

No comments: