Friday 6 August 2010

The Challenge

Mama dah balik malaysia hari selasa yang lalu...terima kasih mama dan ojisan yang banyak membantu kami.


Maka bermulalah era lintang pukang kami anak beranak....berpantang sendiri , en abang membuat kerja -kerja rumah....basuh baju..masak....berpijak di bumi yang nyata.


Saya juga harus meneruskan cabaran dan perjuangan saya...
Jangan gelak jika misi perjuangan ini tidak berjaya...


Wahh..makcik sungguh terkezuttt..72kg! 39 weeks.

pucat dan lesi... day 5 lepas bersalin. Lupa lak nak timbang.

In the proses...berpantang + turun berat badan

Day 21 - me about 63kg. Terima kasih mama kerana menjaga saya sebaik-baiknya. Muka saya pun dah tak pucat lesi...;)


Walaupun saya dulu tidaklah sekurus mana , namun perjuangan harus diteruskan , mari tempuhi cabaran..menurunkan berat badan.
First step: To achieve 55 kg.


Chaiyokk...chaiyok...go suria..go anon!

2 comments:

Ummu Qais said...

Go..go..chaiyok..chaiyok..

anon suria said...

chaiyokk...ibu 3q. ada blog sudah...welkam welkam . tp rasanya dpt ker mummy yunina (ayuni+ayna) sekurus ibu 3q...maintain slim gitu.