Wednesday 12 May 2010

jalan-jalan carik blog

Sesekali ..saya menerawang ke blog orang sama ada kenal atau tak kenal.

Saja suka suka tenangkan hati ....tambahkan ilmu ( kunun...ker busy body?)..

Whatever the reason ..blog membuatkan saya lebih senang update cerita kengkawan atau family ( wpun sedara mara sepupu sepapat saya...agak kurang berblogging..).

Tapi....tetiba saya rasa sunyi bila..blog Mbak Dian ni...mahu dihentikan seketika dek kerana kesibukannya sebagai doktor yang tengah sambung master pathology kat HUKM .

Kak yan..walau ku tahu mungkin kamu tak intai blog ku ini...(atau kak Yan pernah intai tanpa meninggalkan jejak...) , jangan ler stop menulis. Saya sukak baca entry entry mu. Tambah pula adikmu itu Dr Alia Nasriana adalah kawan kelasku yang sgt pendiam dan pemalu sehinggakan status FB tidak pernah ku lihat. Dengan adanya blog Kak yan..dapat lah jugak tahu cerita ceriti kak Yan dan Alia.

Good luck to both of you! Dr Dian Nasriana dan Dr Alia Nasriana......... .Nanti sudah jadik pakar....jangan lupa sama saya.

Jom gelak ketawa hilang tensi baca blog Mbak Dian ni....berketurunan Indonesia-Melayu , manis, lawak , jelita , pandey... ( kak yan..jangan saman saya..).

2 comments:

Zuraimah Ismail said...

oooo blog kak yan ke?? ok ok...nak baca gak..

anon suria said...

aah siti..selalu kalo anon baca blog kak yan..terus hilang stress..gelak-gelak.