Tuesday 20 May 2014

Ikhlas dalam Mary kay. FIND us @ Melaka / Muar / Segamat/ Sg.Petani

Alhamdulillah..semakin ramai yang bertanya dan ingin mencuba kebaikan product Mary Kay.  Saya kini rasa seronok share all about Mary Kay with women out there! Kini masa lapang saya terisi dengan aktiviti 'mencantik', 'merawat' ,'memaintain' ( what ever ) wajah wanita- wanita di luar sana.

Saya selalu berpesan dengan team saya ( eh dah ada team? Yes!)
...bila jumpa customer pastikan kena 'Ikhlaskan' diri.
Ikhlas...berkongsi info tentang Mary kay! ( suka sgt nak share pasal info tumbuhan bahan utama mary kay...:)
Ikhlas...nak bagi tunjuk ajar..cara-cara nak jaga muka ( tak kiralah customer kita tu pakai product apa)
Ikhlas...nak bantu customer ( walaupun tiada jualan..its ok..yang penting kita Ikhlas nak bagi ilmu penjagaan muka)
Ikhlas...dalam perbualan
Ikhlas...dalam mengesyorkan product

Saya sentiasa hormat apa sahaja product yang customer saya pakai. saya tahu, mereka call saya, nak jumpa saya , nak try Mary Kay ...mesti ada sebab. So kena ikhlas cuba bantu selesaikan masalah yang dihadapi mereka.

Saya sangat suka dengan philosophy Mary Kay
1. God
2. family
3. Career.


Ya..selagi urusan kita dengan Allah belum selesai , selagi urusan dengan family belum selesai, janganlah nak mengada-ngada keluar buat bisness. Mary kay..sgt mengajar saya membahagikan masa , give priority. Dan kerana itu, bila saya seikhlasnya bagitahu customer ' maaf , petang ni saya tak dapat jumpa sebab rush nak ambik anak...' , mereka akan faham. saya akan slot in kan appointment lain untuk bertemu mereka...:). Dan alhamdulillah..kerjaya part time Mary Kay saya ini juga dapat restu suami dan mak ayah saya. Sekarang ni mereka pula yang banyak tanya aktiviti Mary Kay saya..:).

Minggu ni ayuni exam...so sy hadkan masa saya bersama customer. tiada appointment utk minggu ini. semuanya hanya melalui wassup....

saya suka share...saya suka mengajar..tapi saya bukan cikgu. Melalui Mary kay..saya rasa puas bila dapat mengajar dan share dengan wanita berkenaan ilmu kecantikan..:). saya pun masih dalam proses belajar...ilmu itu luas. 

So, kepada mana-mana yang inginkan FREE consultation dari saya dan juga FREE SKINCARE CLASS MARY KAY especially area Melaka / Muar / Seremban..jangan segan-segan wassup / message / call saya yer..:) . Best tau! belai belai tangan...belai belai muka..:)

Ni simple Skincare Class saya time waktu rehat Jumaat lepas.
( hishh..sentiasa grab peluang yang ada! biasa sy jumpa customer yg dekat-dekat ,  waktu lunch hour- so tak ganggu aktiviti saya dan anak anak dan suami). Ingatkan nak jumpa sorang jer..rupanya customer ni bawa 2 kawan. Bila dah syiok try Mary Kay...dia panggil lagi kawan -kawan lain. Saya apa lagi..memang ler seronok sesangat...! customer ajak jumpa kat ice room...mana-mana pun boleh nak share mary kay!

 


Ok...so sesiapa sahaja yang berminat nak tahu more about Mary Kay...boleh wassup/ message saya yer di talian 017-6267065.

Yang di Utara...jangan bimbang, saya ada team di sana yang boleh buat Skincare untuk anda secara PERCUMA juga. Hubungi saya untuk dapatkan contact no Gee di Sg. Petani!

Yang rasa nak buat part time / full time Mary Kay and need more info, jangan segan-segan contact saya. Best sgt tau training Mary Kay. Professional gitu....pakaian pun kena kemas, ada dress code.



Lets Try MARY KAY. 50 years excellence. Tak cuba..tak tahu. nak cuba... contactlah saya.

Ok ..tak sabar nak share percutian saya ke Hangzhou , China! stay tune................................


*gambar from google.



2 comments:

fareesha79 said...

Good2. Sokong Anon..hehheheh

anon suria said...

tq! tq to be my loyal customer huda!