Friday 2 July 2010

Aku Mahu Setabah Dirimu...

Dan akhirnya air mata ini tumpah.....jatuh berguguran ke bumi.
Mana mungkin dapat menahan perasaan apabila membaca coretan ibu bersulamkan lagu 'kasih ibu hingga ke syurga'.

Aku mahu setabah dirimu!

Sabarlah wahai insan.......buat rakan-rakan dan orang-orang yang kukenali....yang pernah bertentang mata..bercerita....gelak tawa sama....dan mereka ini sungguh istimewa dipilih Allah sebagai hamba yang sangat tabah dan sentiasa bersyukur.

Tabah melalui liku-liku hidup...
Besar dugaan kami..besar lagi dugaan mereka..

Ya Allah..ku pohon padamu...berilah mereka jalan yang terbaik di sisi mu.
Ya Allah..ku pohon agar mereka ini terus diberikan kesihatan dan kekuatan untuk meniti arus kehidupan di bumimu ini.
Amin.

Izinkan aku membuka lembaran blog list..insan -insan yang kukenali......Aku mahu setabah dirimu !

8 comments:

WaNNi said...

thanks for sharing those links. ada satu lg blog yg amat menyentuh hati. sedih sgt2 bila baca http://mayyonnizz.blogspot.com/

anon suria said...

thanks wani.

Rhynez Murni said...

Salam Ramadhan
Apa khabar? Dgrnya hari ini Su dah dpt kunci dari berpantang yekk? hehe,,
Akak ingin mengucapkan jutaan terima kasih krn menyediakan link "Aku Mahu Setabah Dirimu..". Semoga doa2 kalian semua dimakbulkan Allah.
Take Care..!

anon suria said...

kak murni: thanks drop blog su yang emo ini..yup..yup..today dah abis pantang.Semoga doamu jua akan dimakbulkan Allah. Amin. take care kak..jgn lupa makan ubat.

Rhynez Murni said...

hahar..tell me then; r u an angel or what? kita ni insan biasa, of course lah emo tu takkan lari dari writing style kita ni.. Just be urself. For me this blog r sooo
You,i like it. Say no to Hypocrite.

anon suria said...

thanks for the support kak murni!yes..we are human..

Dani Mohamad said...

sabar dan tabah adalah ubat terbaik untuk kita....percayalah..ada hikmah di sebalik kejadian....saya dah rasa kehilangan anak yang saya sayang..kehadirannya dan pemergiannya amat mengulit hati dan perasaan....byk kenangan pahit manis..suka duka kami dengannya...kuatkan hatimu....dia menunggu kita di sana...

anon suria said...

hanida: thanks drop my blog. insyaAllah ada hikmah disebalik kejadian. Semoga Allah permudahkan urusanmu.